Zákaznický proces z pohledu prodeje vozidel velkoodběratelům ve společnosti Škoda Auto a.s. – Lenka Petrbboková
Lenka Petrbboková
Diplomová práce
Zákaznický proces z pohledu prodeje vozidel velkoodběratelům ve společnosti Škoda Auto a.s.
Customer process with regards of fleet sales at ŠKODA Auto a.s.
Anotace:
Cílem práce je popis odlišností procesu prodeje vozidel firemními zákazníky od již existujícího procesu prodeje retailovým zákazníkům ve společnosti ŠKODA Auto a.s.Škoda Auto a.s. má momentálně funkční a zavedení proces prodeje privátním zákazníkům prostřednictvím obchodní sítě, ovšem v některých zemích tvoří až 70% prodejů této značky právě prodej velkoodběratelům, nebo skupinám spadajícím pod firemní …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe the difference in the process of vehicle sales to corporate customers as relating to the already-existent process of sales to retail customers within SKODA AUTO a.s. SKODA AUTO a.s. currently has a functional and implemented process of sales to private customers through a sales network, however, in some counties, up to 70% of sales are made up of sales to wholesalers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRBBOKOVÁ, Lenka. \textit{Zákaznický proces z pohledu prodeje vozidel velkoodběratelům ve společnosti Škoda Auto a.s.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/hxh5ql/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Dopad elektromobility na zákaznický proces ve ŠKODA AUTO a.s.
Ondřej Nesládek -
Proces řízení a hodnocení kvality zákaznických reklamací u dodavatele v automobilovém průmyslu
Tomáš Balcárek -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Cross Car Beam Assembly Line side optimization and standardization
Ane Miren Cuesta Vicente -
Situace značky Škoda na trzích Rumunsko a Srbsko se zřetelem na fleetové prodeje
Dominik Kuzma
Název
Vložil
Vloženo
Práva