Bc. Nikola Hlaváčková

Diplomová práce

Marketingová komunikace

Marketing communication
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku marketinkové komunikace ve vybraném subjektu, konkrétně na její analýzu a následné zhodnocení aktuálního stavu pro navržení změn a opatření k zefektivnění klientského servisu a udržení stávajících klientů společnosti. Pro navržení vhodných změn bylo využito polostrukturovaného rozhovoru s vedoucím kanceláře vybrané společnosti. V teoretické části práce …více
Abstract:
This thesis is focusing on marketing communication of a specific entity, analyzing and evaluating it’s current state, in purpose of proposing changes to company’s customer services and finding means of retaining it’s current clientele. Patterned interview with the head of company’s office was used to propose appropriate changes.Theoretical part of this thesis is introducing basic concepts related to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Pánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses hxm8ie hxm8ie/2
7. 4. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
7. 4. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.