Terezie FARIZOVÁ

Bakalářská práce

Rebranding značky Hannah

Rebranding of Hannah
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá probíhajícím rebrandingem značky Hannah, vyrábějící a prodávající outdoorové oblečení a vybavení. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy týkající se rebrandingu, brandingu a brandu. Rovněž jsou vysvětleny výzkumné metody, použité v praktické části práce, která se dělí do dvou částí, analýzy rebrandingu a analýzy vnímání rebrandingu. Analýza rebrandingu popisuje …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the ongoing rebranding of Hannah, producing and selling outdoor clothing and equipment. In the theoretical part of the work, concepts related to rebranding, branding and brand are explained. Also described are the research methods used in the practical part of the work, which is divided into two parts, rebranding analysis and rebranding perception analysis. The rebranding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FARIZOVÁ, Terezie. Rebranding značky Hannah. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.