Vybrané aspekty narušené komunikační schopnosti – Michaela ŠRŮMOVÁ
Michaela ŠRŮMOVÁ
Diplomová práce
Vybrané aspekty narušené komunikační schopnosti
Selected aspects of communication disability
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků na počátku školní docházky. Cílem této práce je analyzovat a komparovat komunikační schopnosti v oblasti foneticko-fonologické a morfologicko-syntaktické roviny žáků žijících v běžném prostředí a žáků, kteří pocházejí z odlišných kulturních a jiných životních podmínek. Práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část …víceAbstract:
The diploma thesis reviews the issue of impaired communication skills of pupils at the beginning of school attendance. The aim of this work is to analyze and compare communication skills in the field of phonetic-phonological and morphological-syntactic levels of pupils living in a normal environment and pupils who come from different cultural and other living conditions. The work is divided into two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Václava Tomická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠRŮMOVÁ, Michaela. Vybrané aspekty narušené komunikační schopnosti. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Specifika práce pedagogických pracovníků na ZŠ s vysokým zastoupením romských žáků a žáků z odlišného jazykového a kulturního prostředí
Vendula NIEMIEC AUSPERGEROVÁ -
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková -
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková -
Příjmová situace a životní podmínky zemědělských domácností
Aneta Řišicová -
Pracovní příležitosti a životní podmínky na venkovské obci
Michaela Kabelová -
Analýza podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy
Kateřina Šimčíková -
Morfologicko-syntaktická rovina řeči u dětí předškolního věku
Adéla ŠUSTOVÁ -
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Andrea LEHOCZKÁ