Zhodnocení marketingové komunikace zvoleného podniku – Bc. Tereza Černá
Bc. Tereza Černá
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace zvoleného podniku
The Evaluation of Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Tématem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace zvoleného podniku, a to konkrétně internetového obchodu tiskarena.cz, který je divizí firmy Studio DOMINO Plus s.r.o. Tento internetový obchod je zaměřen na prodej fotoproduktů, které si zákazník sám vytvoří v on-line editoru. V teoretické části práce jsou charakterizovány pojmy z řešené problematiky, které byly nezbytné pro realizaci praktické …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is marketing communication of selected company i.e. tiskarena.cz which is part of the company Studio DOMINO Plus s.r.o. This e-shop is focused on sails of photo products that can be created by the customer via an on-line editor. The theoretic part of the thesis deals with essential terms underlying the background for practical part of the thesis. Marketing issues, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva