Development of a business plan of the language school in Moscow – Alisa Boiarskikh
Alisa Boiarskikh
Bakalářská práce
Development of a business plan of the language school in Moscow
Abstract:
The relevance of the chosen topic is determined by the need for effective management based on strategic thinking, using advanced achievements of management science. Unfortunately, decisions made by managers are often characterized by impulsiveness and unpredictability. This is a consequence of both the instability of the legal and economic environment and the insufficient level of knowledge about one …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bohuslava Boučková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Commercialization plan
Mirek Houdek -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos
Název
Vložil
Vloženo
Práva