Firemní web D.A.S. jako marketingový nástroj – Petr Sigmund
Petr Sigmund
Bakalářská práce
Firemní web D.A.S. jako marketingový nástroj
Corporate Website D.A.S. as a Marketing Tool
Anotace:
Tato bakalářská práce ?Firemní web D.A.S. jako marketingový nástroj? popisuje nejdůležitější pojmy, charakterizuje prvky a metody prezentace společnosti na internetu a v návaznosti na marketingové strategii komunikovat se svými klienty a vytvářet tak dokonalou podporu prodeje. Praktická část je zaměřena na analýzu změny firemního webu D.A.S. po změně na nové stránky a snaží se navrhnout možné vylepšení …víceAbstract:
This thesis "Corporate web D.A.S. as a marketing tool "describes the most important concepts, describes the elements and methods of presentation of the internet and following the marketing strategy to communicate with their clients to create the perfect sales support. The practical part is focused on the analysis of changes in corporate web D.A.S. after the change to the new style and tries to suggest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sigmund, Petr. Firemní web D.A.S. jako marketingový nástroj. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka
Název
Vložil
Vloženo
Práva