Integrace dítěte se zbytky zraku na I. stupni základní školy – Hansi JAHNOVÁ
Hansi JAHNOVÁ
Bakalářská práce
Integrace dítěte se zbytky zraku na I. stupni základní školy
An Elementary school integration of a sight - empaired child
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou začlenění dítěte se zbytky zraku na základní školu. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje vymezení pojmu zrakového postižení, jeho klasifikaci a definici pojmu zbytky zraku. Druhá kapitola se zaměřuje na legislativní vymezení vzdělávání žáků se zrakovým postižením. Také představuje školská poradenská zařízení a vymezuje pojem školní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the elementary integration of a sight - impaired child. The thesis is dividend into four chapters. The first chapter offers the explenation of visualy empairment its classification and definition of sight empaired. The second chapter focuses on the legislative definition of the education of pupils with visual impairment. It also features educational counseling services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAHNOVÁ, Hansi. Integrace dítěte se zbytky zraku na I. stupni základní školy. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - ortokomunikace
Práce na příbuzné téma
-
Školská poradenská zařízení ve Finsku
Kristýna MARTINCOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi
Kristýna RYKROVÁ -
Analýza poradenských a metodických činností školských poradenských zařízení ve vztahu k učitelům základních škol
Michaela KISIELOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva