Přínosy a omezení metody Social LCA – Bc. Markéta Jedličková
Bc. Markéta Jedličková
Diplomová práce
Přínosy a omezení metody Social LCA
Contribution and limitations of Social LCA
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hodnocením dopadů podnikových činností a produktů v oblasti sociální a environmentální, konkrétně mapuje možnosti využití metody Social LCA. Tato metoda je stále ve vývoji a v českých podmínkách zatím ne zcela známa. Proto byla tato práce vytvořena pro rozšíření znalostí o metodě zaměřené na posuzování sociálních a socio-ekonomických dopadů výrobku během jeho životního cyklu …víceAbstract:
My thesis deals with assessment of impacts of business activities and products in a social and environmental field. Particularly it maps options of Social LCA method usage. This method is still in development and is not well known in Czech Republic. Therefore this thesis was created to expand knowledge about method dedicated to assessment of social and socio-economical impacts of the product during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Jan Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jedličková, Markéta. Přínosy a omezení metody Social LCA. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova