Ing. Alena SEĎOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace firmy Renault Jih 2000, a. s.

Analysis of marketing communication of the company Renault Jih 2000, Inc.
Anotace:
Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Jih 2000, a. s., kte-rá podepsala koncesionářskou smlouvu s importérem značky Renault. Tato firma se zabý-vá prodejem nových automobilů značky Renault, prodejem ojetých automobilů všech značek a servisními službami. Analýzou marketingového mixu s důrazem na marketingovou komunikaci budou předsta-veny výrobky a služby, které firma nabízí …více
Abstract:
This bachelor{\crq}s work focuses on the marketing communication of Jih 2000, Inc., a com-pany that signed a licensee{\crq}s contract with an importer of Renault. The company is en-gaged in sales of new Renault cars and second-hand cars of any brands, also in mainte-nance. Products and services marketed by the company are presented by means of analysis of the marketing mix, their price, distribution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Zveřejnit od: 18. 5. 2007
Identifikátor: 6746

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEĎOVÁ, Alena. Analýza marketingové komunikace firmy Renault Jih 2000, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.