Bc. Monika KŘEMENOVÁ

Diplomová práce

Specifika předškolního vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí (analýza na vybraném pracovišti)

Specifics of pre-school education of socially disadvantaged children (analysis of the selected institution)
Anotace:
Tato práce se věnuje problematice předškolního vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí. Konkrétně se jedná o děti vyrůstající v prostředí sociálně vyloučené lokality, které se pro ně stává determinantem při vstupu do základního vzdělávacího systému. Cílem práce je přiblížit specifika způsobu práce s cílovou skupinou v oblasti sociálních služeb, a zdali mají vliv na posílení jejich schopností a dovedností …více
Abstract:
This thesis deals with an issue of a preschool education of social discriminated children. Specifically, this study is about children growing up in the surroundings of social excluded locality, which determines their entrance to the basic education system. The purpose of this thesis is to show the specific way of work with a particular group in the area of social service. The next aim of this study …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Markéta Zachová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘEMENOVÁ, Monika. Specifika předškolního vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí (analýza na vybraném pracovišti). Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická