Participativní metody a jejich využití při vzdělávání dospělých – Bc. Pavlína TESÁRKOVÁ
Bc. Pavlína TESÁRKOVÁ
Bakalářská práce
Participativní metody a jejich využití při vzdělávání dospělých
Participative methods and their use in adult education
Anotace:
Práce je zaměřena na využití participativních metod při přípravě nových policistů na SPŠ MV ČR Praha. Na to, jak se daří pomocí těchto metod propojovat výuku s praxí,a připravovat nové policisty tak, aby byli ihned po nástupu do služby schopni plnit všechny své povinnosti samostatně. V práci dále popisuji důležitost komunikačních dovedností pro policejní práci a vliv výukových metod v rámci modelových …víceAbstract:
The work is focused on using of participant methods at preparation of new police officers at Police High School of the Home Office , Czech Republic, Prague. On the way, how it succeds by means of these methods to connect tuition with practice and to prepare new police officers to be able to fulfil all the duties on their own immediately after taking up a service. I also describe at the work the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2006
Identifikátor:
1983
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TESÁRKOVÁ, Pavlína. Participativní metody a jejich využití při vzdělávání dospělých. Brno, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 04. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Univerzitní institutBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Podnikatelský záměr a jeho realizace v České republice z pohledu cizince (Založení a provoz kosmetického salonu)
Ninel JELISEJEVA -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Komunikace s agresivním jedincem
Tereza Hloušková