Iveta Kľúčiková

Bakalářská práce

Efektivita mediální komunikace firmy

Effectiveness of the Media Communication of the Company
Anotace:
Záverečná práca sa zaoberá efektivitou mediálnej komunikácie vybranej firmy. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky z oblasti médií, sociálnych sietí, obsahového marketingu a B2B trhu. Praktická časť sa venuje základnej charakteristike vybranej firmy, pološtruktúrovanému rozhovoru s vedúcim marketingu firmy a analýzam firemnej komunikácie na sociálnych sieťach. V závere práce sú z výsledkov …více
Abstract:
The final job is made effective when there is medial communication within the company. Firstly, theoretical knowledge about media is used such as social media, content marketing and the B2B market. Then, the practical part of the study exploits the primary characteristics of the chosen company. This is carried out by interviewing the head of the company and analysing the company's media strategies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kľúčiková, Iveta. Efektivita mediální komunikace firmy. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace