Metoda profesora Hejného v současném českém školství – Daniela Bártová
Daniela Bártová
Bakalářská práce
Metoda profesora Hejného v současném českém školství
Hejny method in contemporary Czech education
Anotace:
Následující text je bakalářská práce, která se zabývá Hejného metodou výuky matematiky v současném českém školství. Práce metodu definuje, vymezí jejích 12 principů a ukáže na důvody, proč vyučovat jinými způsoby, než je klasická forma výuky matematiky. Klasický přístup k výuce matematiky je v této práci taktéž vymezen. Součástí práce je dotazníkové a rozhovorové šetření a tázání se na klady a zápory …víceAbstract:
The following text is a bachelor's thesis that deals with Hejny method of teaching mathematics in contemporary Czech education. The thesis defines the method, defines its 12 principles, and points out the reasons why we should teach in other ways than the classical method of teaching mathematics. Classical method of teaching mathematics is also defined in this work. Part of the work is a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Martina Šimůnková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bártová, Daniela. Metoda profesora Hejného v současném českém školství. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Fyzika / fyzika - matematika
Práce na příbuzné téma
-
Metodika 3A při analýze výuky ve výtvarné výchově
Lucie Voborná -
Profesní vidění studentů učitelství přírodopisu a biologie
Markéta PÍŠOVÁ -
Hejného metoda výuky matematiky a její sociální aspekt
Ondřej Raška -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva