Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí – Iveta Eliášová
Iveta Eliášová
Bakalářská práce
Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí
The Importance of of Pre-school Education from the Perspective of Roma Parents
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá významem předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí. Je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnujeme předškolnímu vzdělávání, předškolnímu období dítěte a legislativnímu ukotvení. Ve druhé části teoretické části se věnujeme Romům, romským rodinám a Romům ve vzdělávání. V praktické části je kódování polostrukturovaných …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the importance of pre-school education from the Perspective of Romany Parents. It is divided into two parts. Theoretical and practical. The theoretical part deals with pre-school education, pre-school education and legislative anchoring. The second part of the theoretical part deals with Roma, Roma families and Roma in education. In the practical part there is coding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Eliášová, Iveta. Význam předškolního vzdělávání z perspektivy rodičů romských dětí. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ