Bc. Marie ŠLÁPOTOVÁ
Diplomová práce
Jak učit filosofii zážitkem
How to teach philosophy through experience
Anotace:
Tato práce se soustřeďuje na možnosti aplikace zážitkové pedagogiky ve výuce filosofie, která patří mezi vzdělávací obsahy národního kurikula středního gymnaziálního vzdělávání. Analyzuje metodu zážitkové pedagogiky, pojednává o možnostech její případné modifikace pro účely školního vyučování a soustřeďuje se na principy vzdělávacího obsahu filosofie. S akcentem nároků na kompetence, které člověku …víceAbstract:
This work focuses on the application options of experimental pedagogy in teaching philosophy, which belongs among educational contents of the national curricula of secondary grammar school education. It analyses the method of experimental pedagogy, deals with options of its possible modification for school teaching purposes and concentrates on principles of educational content of philosophy. With the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Vyhnálková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠLÁPOTOVÁ, Marie. Jak učit filosofii zážitkem. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol a filozofie
Práce na příbuzné téma
-
Metodické listy pro výuku estetické výchovy na středních školách.
Miloslava Chalupníková -
NLP jako metoda ovlivňování mysli ve vzdělávacím programu Vědomé hubnutí
Květuše Exnerová -
Klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu do Školního vzdělávacího programu České republiky na prvním stupni základní školy
Martin DONÁT -
"Self-efficacy" u žáků ve vzdělávacím programu Začít spolu a u žáků v běžném vzdělávacím programu pro základní školy
Adéla MILFAITOVÁ -
Příprava materiálů pro modulový typ výuky vzdělávacího programu Kosmetické služby
Jana Šnajdrová -
Klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání do školního vzdělávacího programu České republiky na prvním stupni základní školy
Martin DONÁT -
Využití vzdělávacího programu Začít spolu u žáků se SPU na prvním stupni ZŠ
Tereza BUČKOVÁ -
Tvorba třídního vzdělávacího programu ve třídě pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Barbora JEŽÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva