Zhodnocení možností v osobní dopravě na trati Praha - Benešov po dostavbě IV.koridoru – Ing. Petr Kuník
Ing. Petr Kuník
Bakalářská práce
Zhodnocení možností v osobní dopravě na trati Praha - Benešov po dostavbě IV.koridoru
Evaluation possibilities of personal transport on the track Prague - Benešov after finishing IVth transit railway corridor
Anotace:
Prvním dokončeným úsekem IV.koridoru bude příměstský úsek Praha {--} Benešov. Tento fakt spolu se vzrůstajícími nároky na regionální i dálkovou dopravu si vyžaduje zamyšlení nad celkovou koncepcí GVD v tomto úseku. Po seznámení s historií tratě a jejími přepravními potřebami následuje analýza stavu před započetím optimalizace a popis nové tratě. V závěrečné části jsou navrženy způsoby řešení osobní …víceAbstract:
First finished part of IVth transit railway corridor will be the track from rague to Benešov. This fact with growing demand for the regional and remote railway transport require a plan of general conception timetable on this track. After acquainting with history of this track and seats near this track follow an analysis state before starting reconstruction and a description of new track. In the final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Jan Hrabáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kuník, Petr. Zhodnocení možností v osobní dopravě na trati Praha - Benešov po dostavbě IV.koridoru. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení infrastruktury uzlu Nymburk pro zlepšení možností provozu v rámci integrovaného taktového jízdního řádu
Zdeněk Svoboda -
Definice vybraných problémových bodů integrovaného taktového jízdního řádu v podmínkách otevřeného dopravního trhu
Barbora Kučerová -
Návrh integrovaného taktového jízdního řádu Slovenska pro rok 2012
Petr Kuník -
Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí
Přemysl Šrámek -
Tvorba grafikonu vlakové dopravy na konkrétní výluku provozu části trati
Robert Částa -
Grafikon vlakové dopravy pro trať Týniště nad Orlicí - Deštné v Orlických horách včetně zkapacitnění úseku Týniště nad Orlicí - Rychnov nad Kněžnou
Martin Novotný -
Návrh grafikonu na trati č. 260 a 262 po zprovoznění "Boskovické spojky"
Radek Čupr -
Implementace bezpilotních prostředků při zvýšení resilience vybraného koridoru železniční dopravy
Martin Gratcl