Marie SLANÁ

Diplomová práce

Integrovaný žák s narušenou komunikační schopností v základní škole

Integrated primary school student with disturbed communication ability
Anotace:
Teoretická část diplomové práce čerpá z odborné literatury, která se zabývá problematikou osob s narušenou komunikační schopností, možnostmi vzdělávání takovýchto osob a podmínkami školské integrace. Praktická část diplomové práce se zabývá danou problematikou přímo v praxi. Průběhem vzdělávání integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností, přesněji dítěte s vývojovou dysfázii. Jeho zapojením …více
Abstract:
The theoretical part draws from professional literature dealing with problems of individuals with disturbed communication ability, possibilities of education of these individuals and conditions of school integration. The practical part deals with this problem in practice. The educational process of the integrated student with disturbed communication ability, particularly of a child with development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2009
Zveřejnit od: 18. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
  • Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLANÁ, Marie. Integrovaný žák s narušenou komunikační schopností v základní škole. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.12.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta