Barbora Musilová

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR

Proposal of Marketing Strategy for Emos Company on Internal and External CSR Communication
Anotace:
Práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro interní a externí komuni-kaci CSR pro firmu EMOS spol. s. r. o. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu CSR a jeho pilířů, popisu marketingové strategie a marketingové komunikace. Předmětem výzkumu byla analýza preferencí zaměstnanců firmy EMOS, týkající se budoucího zavádějí CSR ve firmě. Dále byly popsány i budoucí externí cíle CSR. Ze získaných …více
Abstract:
The thesis focuses on proposing a marketing strategy for internal and external CSR communication for Emos, s.r.o. The theoretical part defines the concept of CSR and its pillars, describes marketing strategy, and marketing communication. The re-search subject was the analysis of employee preferences regarding the future im-plementation of CSR within the company EMOS. Furthermore, future external CSR …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
  • Oponent: Andrea Králiková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta