Komunikační strategie společnosti Náš grunt – Bc. Monika Buřičová
Bc. Monika Buřičová
Diplomová práce
Komunikační strategie společnosti Náš grunt
Communication Strategy of Náš grunt Company
Anotace:
Diplomová práce má za cíl nastavit optimální komunikační strategii společnosti Náš grunt, a podpořit tak obchodní i komunikační cíle společnosti pro následující období 12 měsíců. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První z nich je teoretická, seznamuje čtenáře s teoretickými východisky práce spojenými s problematikou týkající se marketingové komunikace. Jsou zde uvedeny i cíle práce a výzkumné …víceAbstract:
This thesis aims to set up the optimal communication strategy of Náš grunt company to support the business and communication objectives of the company for the next 12 months. The thesis is divided into three parts. The first is theoretical, acquaints the reader with theoretical resources related to the issues associated with marketing communications. There are also mentioned aims and research questions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Buřičová, Monika. Komunikační strategie společnosti Náš grunt. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Influenceři a marketingová komunikace podniků
Lucie Skřivánková -
Vícejazyčná marketingová komunikace společnosti Adidas na sociální síti Instagram
Denis Dzhuraev -
Marketingová komunikace vybraného minipivovaru na sociální síti Facebook
Patrik Šustr -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v oblasti food marketingu zdravé výživy
Kateřina Měntielová -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy
Lenka Šolcová -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová -
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Jan KALAŠ