Postoje společnosti ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků – Petra PAJDLOVÁ
Petra PAJDLOVÁ
Bakalářská práce
Postoje společnosti ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků
The attitude of society to the education of extraordinarily talented pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postoji společnosti ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků. Je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Obsahem teoretické části je vymezení pojmu mimořádné nadání, jsou zde zmíněny možnosti vzdělávání nadaných a postoje k těmto jedincům v historii. Cílem praktické části je analyzovat názory laické společnosti na vzdělávání mimořádně rozumově nadaných žáků. Pro toto výzkumné …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the attitude of society to the education of extraordinarily talented pupils. It is divided into theoretical and practical part. Theoretical part consist of definition of the term extraordinarily talented, there are also mentioned options of education for extraordinary talent and attitudes to these people in history. The goal of practical part is to analyze opinions of laic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2014
Zveřejnit od: 1. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAJDLOVÁ, Petra. Postoje společnosti ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová -
Možnosti školního speciálního pedagoga při rozvoji nadaných a mimořádně nadaných žáků na druhém stupni běžných ZŠ
Markéta DOLEŽALOVÁ -
Nadaný žák a jeho sociální začleňování ve třídě
Soňa Nakoukalová -
Mimořádně nadaný žák v primárním matematickém vzdělávání
Dagmar MALINOVÁ -
Spokojenost mimořádně nadaných žáků ve školním prostředí
Barbora Zběhlíková -
Postoje zaměstnanců ke vzdělávání v nadnárodní společnosti
Eva Mrvečková -
Postoje osob se zdravotním postižením ke vzdělávání v období dospělosti
Jana Sommerová -
Postoje společnosti k osobám se zrakovým postižením
Lucie Huňařová