Komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje – Bc. David DOAN
Bc. David DOAN
Diplomová práce
Komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje
Communication Strategy of the Catalogue of Companies in the Zlín Region
Anotace:
Výstupem diplomové práce je vypracování komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje. Cílem je nejprve identifikovat priority registrovaných firem v otázkách exportu a propagace Katalogu v zahraničí. Na základě výsledků dotazníkového výzkumu pak navrhnout rozšíření portfolia služeb poskytovaných pod záštitou Katalogu. Součástí projektové části je návrh efektivní strategie oslovení potenciálních …víceAbstract:
This thesis aims to develop a communication strategy for the Catalogue of companies of the Zlín Region. The goal is firstly to identify the priorities of registered companies in terms of their export and promotion of the Catalogue abroad. Based on the results of the questionnaire survey, the portfolio extension of the services provided under the auspices of the Catalogue will be suggested. In the Project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOAN, David. Komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Technologické a inovační centrum Telč
Jan Sances -
Návrh metodiky čerpání a vyúčtování finanční podpory z OP přeshraniční spolupráce pro Technologické inovační centrum s. r. o.
Milan BAČA -
Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Erika ČVANDOVÁ -
Technologické a inovační centrum Telč
Tereza Abrhámová -
Technologické a inovační centrum Telč
Jan Sances -
Technologické a inovační centrum Telč
Adéla Klímová -
Technologické a inovační centrum Telč
Michaela Rašovská -
Role inovačního centra v rozvoji podnikání ve vybraném regionu
Martin Kubů