Rodičovské školy, nová iniciativa – Anna Šenfeldrová
Anna Šenfeldrová
Bakalářská práce
Rodičovské školy, nová iniciativa
Parental Schools, the New Initiative
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem "rodičovských" škol. Cílem je zjistit, jaký je smysl a jaké jsou cíle "rodičovských škol, co rodiče motivuje k zakládání těchto škol a jaké je pojetí svobody vzdělání v představách rodičů. V teoretické části bakalářské práce je věnována pozornost alternativní pedagogice a svobodnému vzdělávání v zahraničí se zaměřením na školy Sudbury Valley School a Summerhill. Dále …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of "parent's" schools The goal is to find out what the meaning and aims of "parent´s" schools are, what motivates the parents to found these schools and how they see the freedom of education. The theoretical part of the thesis is dedicated to the alternative pedagogy and to the free education abroad directing to school Sudbury Valley School and Summerhill. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šenfeldrová, Anna. Rodičovské školy, nová iniciativa. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní pedagogika Montessori a její implementace v současných mateřských školách
Andrea KOCIÁNOVÁ -
Alternativní pedagogika Montessori a její vliv na rozvoj dítěte
Marie KEDDAMOVÁ -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání
Veronika VRÁTNÁ -
Alternativní vzdělávání Předškolní pedagogika Marie Montessori
Kateřina FRYZELKOVÁ -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole s Montessori pedagogikou
Klára Tomková -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy s Montessori pedagogikou v Kladně
Martina Černá -
The Importance of Empowerment for Environmental education: A Case study in Czech Free Democratic School
Róza Fadrná -
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas