Vliv médií na chování dětí 2. stupně základních škol – Markéta Chudárková
Markéta Chudárková
Bakalářská práce
Vliv médií na chování dětí 2. stupně základních škol
Media Influence on Behavior of Primary School Children
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou média a jejich vliv na chování dětí 2. stupně základních škol. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký mají média vliv na děti a jejich chování. Strukturu práce tvoří teoretická a praktická část. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na problematiku médií. Cílem teoretické části je zpracovat teoretické poznatky z oblasti médií, masmédií, mediální komunikace, mediální …víceAbstract:
The topic of this thesis are media and their impact on the behaviour of upper primary school children. The aim of this thesis is to investigate how media affect children and their behaviour. The theoretical part is dedicated to media and aims to elaborate the findings from the areas of media, mass media, media communication and media influence. The practical part focuses on processing of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chudárková, Markéta. Vliv médií na chování dětí 2. stupně základních škol. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
Josef Ciglanský -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Vizuální a mediální komunikace taneční skupiny Mirákl
Eliška Šafářová -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička