Václav Mokrý

Bakalářská práce

Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků

Augmented reality - IKEA AR Application Influence on Shopping Behavior of Customers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu technologie augmentové reality na nákupní rozhodovací proces. Jejím hlavním cílem je zjistit, do jaké míry a jestli vůbec využívají stávající i potenciální zákazníci společnosti IKEA mobilní aplikaci IKEA katalog 2014. Teoretická část začíná vymezením pojmů. Dále pojednává jak o historii a vývoji augmentové reality, tak o současných trendech a možnostech využití …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of augmented reality on shopping decision-making process. Its main objective is to determine whether potential and existing customers of IKEA know and use the mobile application IKEA catalog 2014. The theoretical part begins by defining terms. It furthermore deals with history and development as well as current trends and opportunities of augmented reality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mokrý, Václav. Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe