Vliv moderních technologií a počítačů na současnou hudbu a její distribuci – Jiří Pokorný
Jiří Pokorný
Bakalářská práce
Vliv moderních technologií a počítačů na současnou hudbu a její distribuci
The influence of the modern technology and computers on the current music and its distribution
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku proměny hudebního průmyslu v současnosti, v závislosti na moderních technologiích. Cílem je tuto problematiku popsat a navrhnout možné změny, které jsou nutné pro úspěch v tomto odvětví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá popisem jednotlivých aspektů, od základních pojmů, přes digitální prodejce a distributory hudby, až po video …víceAbstract:
The thesis focuses on the issue of changes in the music industry today, due to modern technologies. The target is to describe the problem and propose possible changes that are necessary for success in this sector. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the various aspects, from basic concepts through dealers and distributors of digital music to video …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing společnosti SlouFlou
Marie Vrbková -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň
Název
Vložil
Vloženo
Práva