Marketingová strategie vybraného podniku – Martin Kopecký
Martin Kopecký
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of a chosen company
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bude zhodnotit marketingové strategie a plány brýlových čoček Transitions od společnosti Essilor Česká republika. Práce obsahuje popis marketingových kampaní a strategií dané společnosti. Předmětem podnikání společnosti Essilor je výroba brýlových čoček a jiných strojů pro optiky po celém světě. Teoretická část bakalářské práce bude zaměřena na vysvětlení pojmů souvisejících …víceAbstract:
The aim of my bachelor's thesis will be to evaluate the marketing strategies and plans of Essilor Czech Republic's Transitions lenses. The thesis includes a description of the marketing campaigns and strategies of the company. Essilor's business is the manufacture of spectacle lenses and other machinery for opticians worldwide. The theoretical part of the bachelor thesis will focus on the explanation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jana Pitrová, Ph.D.
- Oponent: Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum společenských reakcí během pandemie COVID-19 pomocí komunikační teorie
Lucia Janovcová -
Analýza nákupního chování spotřebitele na trhu kontaktních čoček
Tereza Doksanská -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
17. 3. 2023