Dítě s projevy autismu na základní škole – Eva ŠÁCHOVÁ
Eva ŠÁCHOVÁ
Bakalářská práce
Dítě s projevy autismu na základní škole
A child with symptoms of autism in elementary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na integraci dětí s PAS v běžné Základní škole. Výzkumem bylo zjištěno, že děti s PAS je možné zaintegrovat do výchovně vzdělávacího procesu běžné Základní školy, ovšem s podmínkou individuálního vzdělávacího plánu a individuálního přístupu pedagoga vzdělaného v oblasti PAS a úzké spolupráce s rodiči.Abstract:
This thesis is focused on the integration child with symptoms of autism in a primary school. Research was found, child with autism can be integrated into the inducational process in a primary school, however with the condition of an individual educational plan and individual teacher´s approach, who is educated in autism. Very important is a cooperation with parents.Klíčová slova
PAS autismus triáda individuální vzdělávací plán diagnostika anamnéza případová studie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2012
Zveřejnit od: 21. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Sobková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠÁCHOVÁ, Eva. Dítě s projevy autismu na základní škole. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Náboženství se zaměřením na vzdělávání a katechetika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Diagnostiky školní třídy z pohledu asistenta pedagoga: případová studie s prvky implementace do praxe
Marek Mynařík -
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Kateřina Jirků
Název
Vložil
Vloženo
Práva