Hodnocení spokojenosti návštěvníků vybraného eventu - Znojemské historické vinobraní 2019 – Bc. Kateřina KLEMPOVÁ
Bc. Kateřina KLEMPOVÁ
Diplomová práce
Hodnocení spokojenosti návštěvníků vybraného eventu - Znojemské historické vinobraní 2019
Visitors' satisfaction at selected event - Znojemské historické vinobraní 2019
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spokojeností návštěvníků daného eventu, konkrétně Znojemského historického vinobraní 2019. Zaměřuje se na faktory, které ovlivňují účastníky cestovního ruchu během jejich návštěvy společenské akce a porovnává jejich představu s reálným stavem. Cílem práce je odhalit nedostatky v tomto sektoru a poukázat na ně takovým způsobem, aby bylo možné zjištěné výsledky aplikovat v praxi …víceAbstract:
The diploma thesis describes factors affecting a visitors´ satisfaction at selected event, specifically the Znojemské historické vinobraní 2019. It focuses on factors that affect tourists during their visit to a social event and compares their idea with the real situation. The aim of the thesis is to identify deficiencies in this sector and point to them in a such way that the results can be applied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLEMPOVÁ, Kateřina. \textit{Hodnocení spokojenosti návštěvníků vybraného eventu - Znojemské historické vinobraní 2019}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/i5uus1/.
Jak správně citovat práci
KLEMPOVÁ, Kateřina. Hodnocení spokojenosti návštěvníků vybraného eventu - Znojemské historické vinobraní 2019. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Šetření postojů k akci cestovního ruchu - Znojemské historické vinobraní
Alexandr Tokár -
Znojemské historické vinobraní 1965-1973
Renata SAMEK -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní
Kristýna Musilová -
Zatraktivnění Znojemského historického vinobraní
Simona Vítková -
Slavnosti Znojemského vinobraní, historie a současnost kulturní instituce
Hana Neumannová -
Budování vztahu místních obyvatel ke Znojemskému historickému vinobraní
Lucie Radostová -
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje
Martina NEČASOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva