Rytmické cítění a děti předškolního věku (příkladové prostředí MŠ Tylovice 1877) – Tereza PAVLICOVÁ
Tereza PAVLICOVÁ
Bakalářská práce
Rytmické cítění a děti předškolního věku (příkladové prostředí MŠ Tylovice 1877)
A sense of rhythm and preschool-age children (exemplary enviroment in kindergarten Tylovice 1877)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rytmickým cítěním dětí předškolního věku. Cílem práce a průzkumného projektu je vytvořit vlastní průzkumnou nestandardizovanou testaci a jejím prostřednictvím zjistit, jaké úrovně v oblasti rytmického cítění dosahují děti v dané věkové kategorii.Abstract:
The bachelor thesis is occupied with the sense of rhythm by preschool-age children. The aim of this work and research project is to create a personal research testing and use it to find out what level of sense of rhythm achieve children in a certain age category.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Veronika Ševčíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLICOVÁ, Tereza. Rytmické cítění a děti předškolního věku (příkladové prostředí MŠ Tylovice 1877). Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání - Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Netradiční hudební nástroje a jejich využití v mateřské škole pro rozvoj rytmického cítění dětí předškolního věku
Gabriela VAŇKOVÁ -
Role učitele a jeho podpora v rozvoji environmentálního cítění u dětí předškolního věku.
Alexandra KALUŽÍKOVÁ -
Rozvíjení rytmického cítění u dětí předškolního věku
Martina Kopecká -
Rozvoj rytmického cítění u dětí předškolního věku (s akcentací Metody dobrého startu)
Kateřina NOSKOVÁ -
Prvky dramatické výchovy jako prostředek k rozvoji environmentálního cítění u dětí předškolního věku.
Alexandra KALUŽÍKOVÁ -
MUKUMÚ, interaktivní inscenace pro děti předškolního věku
Nela Josefová -
Netradiční hudební nástroje a jejich využití v mateřské škole pro rozvoj rytmického cítění dětí předškolního věku
Gabriela VAŇKOVÁ -
Rozvíjení rytmického cítění u dětí předškolního věku
Martina Kopecká