Bc. Milan Lepš

Diplomová práce

Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o.

Marketing Strategy of Nemocnice Boskovice s. r. o.
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Nemocnice Boskovice s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu a marketingového mixu, marketingové komunikace, marketingové strategie a plánování a marketingu ve zdravotnictví. Praktická část se zaměřuje na představení organizace, situační analýzu, vizi a hodnoty, strategický plán a charakteristiku projektu …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the company Nemocnice Boskovice s.r.o. The theoretical part defines basic concepts related to marketing and the marketing mix, marketing communication, marketing strategy and planning, and marketing in healthcare. The practical part focuses on introducing the organization, situational analysis, vision and values, strategic plan, and the characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lepš, Milan. Marketingová strategie Nemocnice Boskovice s. r. o.. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe