Projekt rozšíření portfolia služeb ve vybraném lázeňském hotelu – Bc. Lenka Hrušková
Bc. Lenka Hrušková
Diplomová práce
Projekt rozšíření portfolia služeb ve vybraném lázeňském hotelu
The Project Expanding a Portfolio of Services in the Selected Spa Hotel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozšířením portfolia služeb ve vybraném lázeňském hotelu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako lázeňství, hotelnictví, kvalitu a řízení služeb a vybrané analytické metody použité v práci. V praktické části je představen hotel Mi-ramare a stručně popsáno lázeňské město Luhačovice. Praktickou část tvoří mimo jiné ana-lýza současné nabídky pobytů a služeb hotelu Miramare …víceAbstract:
The thesis deals with the expansion of the service portfolio of a selected spa hotel. The theoretical part explains the basic concepts, such as spa industry, hospitality, quality and service management as well as analytical methods used later on in this thesis. In the practi-cal part, the hotel Miramare and the spa town Luhačovice are both briefly described. The practical part also includes an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrušková, Lenka. Projekt rozšíření portfolia služeb ve vybraném lázeňském hotelu. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Služby ve vybraných lázeňských hotelech v Mariánských Lázních
Nikol Růžičková -
Statistika návštěvnosti hotelu Olympic Palace
Angelika Orosová -
Rozvoj služeb v lázeňském hotelu
Václav Podhrázský -
Hodnocení nabídky služeb lázeňských hotelů z pohledu marketingu
Adilyam Bakiyeva -
Nabídka a rozsah poskytovaných služeb v lázeňských hotelech
Nikola Uhlíková -
Analýza produktů a služeb společnosti MAKRO Cash & Carry se zaměřením na začínající podnikatele v gastronomii
Daniil Baranov -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny
Radek Šula -
Vícerozměrná statistická analýza vybraného produktu (nebo služby)
Tomáš Novotný