Marketingová komunikace nově vzniklého e-shopu – Bára Krbová
Bára Krbová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace nově vzniklého e-shopu
Marketing communication of a newly established e-shop
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a zhodnocení marketingové komunikace nově vzniklého e-shopu s cílem navrhnout zlepšení v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která se vztahuje k dané problematice. V analytické části je představen e-shop hardenduroshop.cz a jeho současná marketingová komunikace. Na základě dotazníkového …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of the marketing communication of a newly established e-shop in order to suggest improvements in this area. The thesis is divided into theoretical and analytical parts. In the theoretical part, a lite-rational research has been created, which is related to the given issue. The analytical part presents the e-shop hardenduroshop.cz and its current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Marek Záboj, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová