Bára Krbová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace nově vzniklého e-shopu

Marketing communication of a newly established e-shop
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a zhodnocení marketingové komunikace nově vzniklého e-shopu s cílem navrhnout zlepšení v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše, která se vztahuje k dané problematice. V analytické části je představen e-shop hardenduroshop.cz a jeho současná marketingová komunikace. Na základě dotazníkového …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of the marketing communication of a newly established e-shop in order to suggest improvements in this area. The thesis is divided into theoretical and analytical parts. In the theoretical part, a lite-rational research has been created, which is related to the given issue. The analytical part presents the e-shop hardenduroshop.cz and its current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Oponent: Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti