Vyprávění a jeho nácvik na 1. stupni ZŠ – Bc. Dagmar SPÁČALOVÁ
Bc. Dagmar SPÁČALOVÁ
Diplomová práce
Vyprávění a jeho nácvik na 1. stupni ZŠ
Anotace:
Diplomová práce se věnuje nácviku vyprávění na 1. stupni ZŠ. Cílem je poskytnout ucelený pohled na problematiku vyprávění, zhodnotit nácvik vyprávění v učebnicích vybraného nakladatelství a nabídnout metodické náměty, které lze využít ve výuce. Teoretická část se věnuje charakteristice dětí mladšího školního věku z hlediska jejich řečového vývoje. Současně popisuje komunikační princip, komunikační …víceAbstract:
This theses focuses on narrative skills training at the primary school. The main goal is to provide a comprehensive view of narrative training, evaluate narrative training in textbooks from a selected publishing house, and offer methodological suggestions that can be used in teaching. The theoretical part focuses on the characteristics of younger school-aged children in terms of their speech development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SPÁČALOVÁ, Dagmar. Vyprávění a jeho nácvik na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace díla Karla Čapka v učebních textech pro střední školy v letech 1918-2018
Filip KOMBEREC -
Příležitosti k ústní interakci a rozvoji komunikační kompetence při výuce angličtiny s interaktivní tabulí
Alena Dobrovolná -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Belgie v hodine francouzstiny jako jazyka ciziho - jakym zpusobem zahrnout toto tema do vyuky.
Marie GODFROID -
Vliv média na efektivitu výuky výškopisu: experimentální srovnání kolaborativní výuky v imerzivní virtuální realitě
Hynek Tejkl -
Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky
Gabriela Havlínová -
Projekt vybavení učebny praktické vyuky se zaměřením na měření karoserií osobních a užitkových vozidel.
Miroslav Musil -
Zjišťování kvality výuky cizího jazyka: Vývoj a aplikace nástroje pro posuzování míry zastoupení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky
Pavel Zlatníček