Michaela Doležalová

Diplomová práce

Vývoj positioningu značky Emco

Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné segmentace, targetingu a positioningu značky Emco. Práce klade velký důraz na nové trendy v nákupním chování a na nově vznikající cílové skupiny. Na základě provedených analýz je navrhován repositioning značky Emco, se kterým úzce souvisí i zacílení na jiný okruh zákazníků. Targeting na mladší skupinu spotřebitelů je aplikován pomocí inovace produktu …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of the current segmentation, targeting and positioning of Emco. Great emphasis of the work is put on the new trends in buying behavior and emerging target groups. Based on these analyses, the repositioning as well as younger consumer group targeting for the Emco brand are suggested. Targeting a younger consumer group is applied through a product innovation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací