Vývoj positioningu značky Emco – Michaela Doležalová
Michaela Doležalová
Diplomová práce
Vývoj positioningu značky Emco
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné segmentace, targetingu a positioningu značky Emco. Práce klade velký důraz na nové trendy v nákupním chování a na nově vznikající cílové skupiny. Na základě provedených analýz je navrhován repositioning značky Emco, se kterým úzce souvisí i zacílení na jiný okruh zákazníků. Targeting na mladší skupinu spotřebitelů je aplikován pomocí inovace produktu …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of the current segmentation, targeting and positioning of Emco. Great emphasis of the work is put on the new trends in buying behavior and emerging target groups. Based on these analyses, the repositioning as well as younger consumer group targeting for the Emco brand are suggested. Targeting a younger consumer group is applied through a product innovation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva