Porovnání postojů pedagogů k integraci žáků s poruchou autistického spektra do základní školy v Ostravě a Vídni – Bc. Petra PLCHOTOVÁ
Bc. Petra PLCHOTOVÁ
Diplomová práce
Porovnání postojů pedagogů k integraci žáků s poruchou autistického spektra do základní školy v Ostravě a Vídni
A Comparison of Pedagogues' Attitudes towards the Integration of Pupils with Autism Spectrum Disorder into Elementary Schools in Ostrava and Vienna
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komparací postojů pedagogů k integraci žáků s poruchami autistického spektra do základní školy v Ostravě a Vídni. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola se zaměřuje na vymezení poruch autistického spektra, triádu problémových oblastí a klasifikací poruch autistického spektra. Druhá kapitola se zabývá vymezením pojmu integrace, školní integrace, edukací žáka …víceAbstract:
The thesis deals with a comparison of pedagogues' attitudes towards the integration of pupils with autism spectrum disorder into elementary schools in Ostrava and Vienna. The theoretical part contains three chapters. The first chapter focuses on the definition of autism spectrum disorders, triad problem areas and classification of autism spectrum disorders. The second chapter deals with the definition …víceKlíčová slova
porucha autistického spektra dětský autismus atypický autismus Rettův syndrom dětská dezintegrační porucha Aspergerův syndrom integrace školská integrace žák s poruchou autistického spektra edukace legislativní zabezpečení Ostrava Vídeň postoje postoje pedagogů komparace postojů pedagogů
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2016
Zveřejnit od: 21. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLCHOTOVÁ, Petra. \textit{Porovnání postojů pedagogů k integraci žáků s poruchou autistického spektra do základní školy v Ostravě a Vídni}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/i9y7dq/.
Jak správně citovat práci
PLCHOTOVÁ, Petra. Porovnání postojů pedagogů k integraci žáků s poruchou autistického spektra do základní školy v Ostravě a Vídni. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 3. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Integrace dítěte s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole
Eliška Novotná -
Adverzní dětské zkušenosti u klientů s poruchou autistického spektra
Votavová Votavová