Bc. Magda HASOŇOVÁ

Diplomová práce

Etika v komunikaci

Ethics in communication
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je přiblížení potřeby podpořit v mnoha profesních organizacích současnou legislativu etickými pravidly sdruženými do tak zvaných etických kodexů, jak je tomu například u Etického kodexu reklamy a Etického kodexu České televize, které jsou v této práci srovnány. Nutnost stanovit si pravidla mimo rámec zákonných předpisů si vyžádala praxe i u komunálních médií, určených pro …více
Abstract:
The thesis is focused on the need to support the current legislation in many professional organizations with ethical rules united in so-called ethical codes such as the Advertisement Ethical Code or the Czech Television Ethical Code which are compared in the thesis. The need to define rules above the framework of legal regulations also exists in municipal media meant for a small circle of readers. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 477

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HASOŇOVÁ, Magda. Etika v komunikaci. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace