Bc. Martina Čermáková

Diplomová práce

Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení

The marketing of the tourism on the example of the given device
Anotace:
Tato diplomová práce bude sloužit k pochopení marketingu cestovního ruchu z teoretického i praktického hlediska. Práce obsahuje analýzu marketingu cestovní kanceláře. Analýza je provedena na základě situační analýzy, marketingového výzkumu, SWOT analýzy a rozboru nástrojů marketingového mixu. Závěr práce je doplněn o celkové zhodnocení a návrhy na zlepšení.
Abstract:
This diploma thesis will serve as an understanding of the tourism marketing in the theoretical and the practical aspects. The thesis includes the analysis of the marketing for particular tour operator. This analysis is performed on the basis of the situation analysis, the marketing research, SWOT analysis and the analysis of the tools of the marketing mix. The conclusion of the work is complemented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čermáková, Martina. Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku