BcA. Ilona Fojtíková, DiS.

Diplomová práce

Oděvní značka Deta-il

Deta-il Fashion Brand
Anotace:
Práce s názvem Deta-il oděvní značka je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá filozofií a identitou značky Deta-il. Zahrnuje její propagaci na trhu, položení reálného základu značky, nastavení strategie a brandingu. Praktická část je věnována výtvarnému zpracování a realizaci finálních návrhů. Jedná se o vytvoření pilotní kolekce pro lokální značku Deta-il návrhářky …více
Abstract:
The thesis "Delta-il Clothing Brand" is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part of the thesis deals with the philosophy and identity of Deta-il brand. It contains its market promotion, real establishment of the brand, setting the strategy and branding. The practical part deals with the graphic processing and implementing the final design, which is essential for creating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fojtíková, Ilona. Oděvní značka Deta-il. Zlín, 2017. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.