Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy – Natálie Sátrová
Natálie Sátrová
Bakalářská práce
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Actual trends in psychology of advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím psychologických poznatků v reklamní tvorbě. První část práce slouží jako teoretický podklad pro analytickou část. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy, kterými jsou reklama a psychologie reklamy. Reklama je zařazena v rámci marketingového mixu a charakterizován průběh komunikačního procesu. Velká část práce se věnuje psychologickým aspektům, které …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on the application of psychological knowledge in advertising. The first part of the thesis is used as theoretical basis of the analytical part. Basic terms, which are advertising and the psychology of advertising, are characterized in the theoretical part of the thesis. The advertising is classify to the marketing mix and the course of communication process is characterized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Pavel Michálek, Ph.D.
- Oponent: Pavel Hurt, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Vliv negativní reklamy na nákupní chování spotřebitele
Veronika Müllerová -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Natálie Machová
Název
Vložil
Vloženo
Práva