Renata Doanová

Bakalářská práce

Využití influencer marketingu na Instagramu pro efektivní komunikaci módních značek

Using influencer marketing on Instagram for effective communication of fashion brands
Anotace:
Cílem práce je prozkoumat využití influencer marketingu na Instagramu pro efektivní komunikaci módních značek a analyzovat, jak sociální média, především Instagram, ovlivňují rozhodovací procesy zákazníků při nákupu módního oblečení. Hlavní výzkumnou otázkou této práce je, zda sledující neboli takzvaní followeři jednotlivých influencerů tyto módní značky vnímají, a jakým způsobem to ovlivňuje jejich …více
Abstract:
The aim of this thesis is to explore the use of influencer marketing on Instagram for effective communication of fashion brands and to analyse how social media, especially Instagram, influences customers' decision-making processes when buying fashionable clothes. The thesis asks the research question whether followers or so-called followers of individual influencers perceive these fashion brands and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON