Tvorba distančního kurzu předmětu Algoritmizace pro vzdělávání na vysokých školách – Bc. Viktor CHEJLAVA
Bc. Viktor CHEJLAVA
Diplomová práce
Tvorba distančního kurzu předmětu Algoritmizace pro vzdělávání na vysokých školách
Creation of the distance course subject Algorithms for education at universities
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice výuky algoritmizace na vysoké škole a tvorbě on-line kurzu k předmětu Algoritmizace ve vzdělávání. V teoretické části je věnován prostor pro vymezením základních pojmů, mezi které patří algoritmus, algoritmické myšlení a algoritmizace. Dále jsou v teoretické části popsány metody a nástroje určené pro rozvoj algoritmického myšlení. V praktické části jsou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with problems associated with teaching algorythms at university level, as well as creating an on-line course for the subject "Algorythms in education". In theoretical part, space is devoted to the definition of basic terms, among which belong algorythms, algorythmic thinking, and creating algorythms. The theoretical part then describes the methods and tools intended for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tomáš Jakeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHEJLAVA, Viktor. Tvorba distančního kurzu předmětu Algoritmizace pro vzdělávání na vysokých školách. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / INF-Te
Práce na příbuzné téma
-
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
Martina ŠTĚRBOVÁ -
Výuka algoritmického myšlení založená na programovacím jazyce SCRATCH
Michaela Hrdinová -
Výzkum vlivu šifrovacích algoritmů na rozvoj algoritmického myšlení ve výuce programování
Pavla Hanzalová -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Algoritmické myšlení a jeho rozvoj na ZŠ
Matěj BAJER -
OVĚŘENÍ ROZVOJE ALGORITMICKÉ SLOŽKY INFORMATICKÉHO MYŠLENÍ ZA VYUŽITÍ BLOKOVÉHO PROGRAMOVACÍHO PROSTŘEDÍ SCRATCH
Filip FRANK -
Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí na 1. stupni ZŠ
Kateřina BOCKOVÁ -
Modelový přístup k rozvoji informatického myšlení při výuce programování
Radim POLÁŠEK