Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu – Lucie Špoková
Lucie Špoková
Bakalářská práce
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Evaluation of marketing communications of selected subject
Anotace:
V běžném životě se setkáváme každý den s různými nabídkami na koupi nového zboží či služeb. Chování spotřebitele ovlivňuje mnoho aspektů, od užitných vlastností, vzhledu obalu, známosti brandu až po to, jak na nás působí komunikace společnosti. Bakalářská práce se zaměřuje na nastavení komunikačního mixu pro společnost Houdek a Stehlík s.r.o., která vlastní značku kávy Cafe d´Elvert a zabývá se prodejem …víceAbstract:
In everyday life we encounter every day with different menus for the purchase of new goods or services. Consumer behavior affects many aspects of useful properties, appearance, packaging, brand familiarity to it, how it affects us Communications. This thesis focuses on setting the communication mix for the company Houdek and Stehlik Ltd., which owns the coffee brand Cafe d'Elvert and deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská
Název
Vložil
Vloženo
Práva