Filip Látal

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie Formule 1

Marketing in Formula 1
Anotace:
Téma této bakalářské práce se zabývá přiblížení širších souvislostí marketingu a marketingových strategií ve světe závodění formule jedna od jejích počátku až do dnes. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První, teoretická část, se zaměřuje na základní pojmy marketingu, světa formule jedna a spojení těchto dvou sfér. Druhá, praktická část, se skládá z výzkumu, který slouží jako …více
Abstract:
The topic of my bachelor's thesis deals with the broader context of marketing and marketing strategies in the world of Formula One racing from its beginnings until today. The thesis is divided into two parts- theoretical and practical. The first theoretical part focuses on the basic concepts of marketing, the world of Formula One and the connection between these two spheres.The second practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Ondřej Benda, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management