Speedcubing cross-platform application – Sanzhar Zhantemirov
Sanzhar Zhantemirov
Bakalářská práce
Speedcubing cross-platform application
Abstract:
The main objective of the thesis is to develop a cross-platform application for speedcubing that will be available on PC, Mobile and Web. Speedcubing is an activity of solving a Rubik’s cube as quickly as possible that gained in popularity during the pandemic. The activity requires learning algorithms to solve a cube and a timer to measure solving times. In order to have a market overview, applications …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jiří Brožek, Ph.D.
- Oponent: Alžběta Pokorná, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Vývoj počítačových her v enginu Unity
Dominik Kolouch -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Vývoj 3D aplikace s využitím Unity
Jan Roček
Název
Vložil
Vloženo
Práva