Osobnost online a osobnost offline – BcA. Zuzana BITALOVÁ
BcA. Zuzana BITALOVÁ
Diplomová práce
Osobnost online a osobnost offline
Online and Offline Personalities
Anotace:
Práce se zabývá vztahem člověka a internetu a lidského vnímání v online a offline prostoru. V textu budou naznačeny charakteristické vlastnosti nových médií, jejich vlivu na lidské vnímání a východiska pro uměleckou tvorbu. V další části se text blíže zabývá komunikací v online prostředí a uvádí umělce, kteří toto téma ve své tvorbě reflektují. Druhá část textu popisuje východiska pro praktickou část …víceAbstract:
The thesis deals with relation of man to the internet and human perception in online and offline space. First part of the thesis concerns characteristics of new media, their impact on human perception and basis for art work. The second part deals explores online communication and presents artists, who reflect this topic in their work. The final part of the thesis describes basis for the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. MgA. Pavel Kopřiva, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BITALOVÁ, Zuzana. Osobnost online a osobnost offline. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Sarah Salehová -
Umění, interpretace, vizuální komunikace / Kurátorský přístup
Adéla MACHOVÁ -
Komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě
Jana Chuchrová -
Umění jako forma komunikace.
Anežka Barilla -
Komunikace muzeí umění na sociálních sítích.
Iuliia Tanatarova -
Marketingová komunikace galerijních výstav
Kateřina Chalupová -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt