Ing. Lukáš Bednář

Diplomová práce

Strategický plán pro umístění nového produktu na trh

Strategic plan for the placing of the new product on the market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavení základního manuálu, který bude v dotyčné obchodní společnosti v blízké době realizován. Jedná se o strategický plán pro zavedení nového produktu na trh. Práce je vypracována pro malou rodinnou společnost, zabývající se obchodem se sušeným mlékem a jemu podobnými komoditami. V důsledku dodavatelsko-odběratelských vztahů získala společnost nový produkt. Po bližším …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to prepare basic manual, which should be used in a selected company. The manual is a strategic plan for the placing of the new product on the market. Thesis should be done for a small family business dealing with milk powder and similar commodities. Company gained in a customer ? suppliers process a new product. The owner of the company decided to distribute it in modified …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jaroslava Syrovátková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bednář, Lukáš. Strategický plán pro umístění nového produktu na trh. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN