Strategický plán pro umístění nového produktu na trh – Ing. Lukáš Bednář
Ing. Lukáš Bednář
Diplomová práce
Strategický plán pro umístění nového produktu na trh
Strategic plan for the placing of the new product on the market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavení základního manuálu, který bude v dotyčné obchodní společnosti v blízké době realizován. Jedná se o strategický plán pro zavedení nového produktu na trh. Práce je vypracována pro malou rodinnou společnost, zabývající se obchodem se sušeným mlékem a jemu podobnými komoditami. V důsledku dodavatelsko-odběratelských vztahů získala společnost nový produkt. Po bližším …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to prepare basic manual, which should be used in a selected company. The manual is a strategic plan for the placing of the new product on the market. Thesis should be done for a small family business dealing with milk powder and similar commodities. Company gained in a customer ? suppliers process a new product. The owner of the company decided to distribute it in modified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jaroslava Syrovátková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bednář, Lukáš. Strategický plán pro umístění nového produktu na trh. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová