Bc. Barbora Klímová

Diplomová práce

Influencer marketing

Influencer marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum a analýzu využití influencer marketingu ve vybraném obchodním centru. Hlavním cílem práce je posoudit marketingovou komunikaci a prozkoumat, jak influencer marketing odkrývá nové trendy z hlediska marketingu. Práce se zaměří na konkrétní aspekty, jako jsou identifikace vhodných influencerů nebo například efektivita kampaní. Díky konkrétně vybranému podniku …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on research and analysis of the use of influencer marketing in a selected shopping center. The main goal of the work is to assess marketing communication and to investigate how influencer marketing uncovers new trends from the point of view of marketing. The work will focus on specific aspects, such as the identification of suitable influencers or, for example, the effectiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON