Podpora zahraničních uchazečů o studium na Škoda Auto Vysoké škole – Jitka Jiráčková
Jitka Jiráčková
Bakalářská práce
Podpora zahraničních uchazečů o studium na Škoda Auto Vysoké škole
Support for foreign applicants to study at Škoda Auto University
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je příjímací proces zahraničních studentů na vysoké školy. Cílem práce je analýza tohoto procesu, přinesení uceleného pohledu na něj a vyvození doporučení a možných zlepšení. Teoretická část rozebírá v úvodu legislativní rámec této problematiky, dále také teoretická východiska marketingové komunikace vůči mezinárodním studentům. Praktická část je soustředěna na konkrétní …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the admission process of foreign students to universities. The aim of the thesis is to analyze this process, bring a comprehensive view of it and draw recommendations and possible improvements. The theoretical part discusses in the introduction the legislative framework of this issue, as well as the theoretical background of marketing communication towards international …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Denisa Římalová, M.A.
- Oponent: Terezie Suchánková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ŠKODA AUTO a.s. na rakouském trhu
Timur Šiml -
Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.
Dominika Gulisová -
Marketingová komunikace značky ŠKODA v České republice pro vozy po skončení záruční doby
Dominik Klement -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniel Blábolil -
Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Lucie Benická -
Marketingová komunikace ŠKODA Muzea
Lenka Luxová -
Analýza marketingové komunikace v souvislosti s uvedením modelu Škoda Scala na český trh
Johana Del Maschiová -
Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu
Dita Lahovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
6. 12. 2023