Marketingový plán vybrané organizace – Bc. Vendula SAMCOVÁ
Bc. Vendula SAMCOVÁ
Diplomová práce
Marketingový plán vybrané organizace
The Marketing Plan of the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým plánem Zoo Na Hrádečku. Cílem práce je zhodnotit současný marketingový plán vybraného podnikatelského subjektu, posoudit cíle a strategie a uvést případné návrhy na zlepšení. V Zoo Na Hrádečku byla zjištěna skutečnost neexistence marketingového plánu, tudíž konkrétním cílem je vypracování marketingového plánu pro rok 2025 na základě konzultace se samotným podnikem …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing plan of Zoo Na Hrádečku. The aim of the work is to evaluate the current marketing plan of the selected business entity, assess the goals and strategies and make possible suggestions for improvement. It was discovered that there is no marketing plan in Zoo Na Hrádečku, so the specific goal is to develop a marketing plan based on consultation with the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAMCOVÁ, Vendula. Marketingový plán vybrané organizace. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Název
Vložil
Vloženo
Práva